محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 579

تعویض صفحه نمایش شیشه ای شکسته


نحوه حذف محافظ صفحه
20 مه 2021

منبع: Nor Gal/Shutterstock.com

شما یک محافظ صفحه روی گوشی خود قرار می دهید زیرا یک کوکی هوشمند هستید و می خواهید از آن در برابر ضربه، افتادن، فرورفتگی و شکستگی صفحه نمایش مخوف محافظت کنید. خوش به حالت! اما گاهی اوقات می خواهید آن را حذف کنید تا آن را جایگزین کنید، تلفن خود را تمیز کنید یا برای فروش آماده کنید. اما آیا ممکن است؟ ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که پاسخ به احتمال زیاد!

انواع محافظ صفحه نمایش
قاب‌های تلفن در انواع مختلفی از سبک‌ها و گزینه‌ها، با سبک‌های پلاستیکی سخت، سبک‌های شیشه سکوریت شده و - مورد علاقه شخصی ما - سبک‌های مایع عرضه می‌شوند. اینکه آیا محافظ صفحه شما می تواند برداشته شود یا نه بستگی به نوع آن دارد. اکثر محافظ‌های پلاستیکی و شیشه‌های سکوریت قابل جابجایی هستند، در حالی که محافظ‌های مایع به این دلیل نیستند که در صفحه نمایش شما تعبیه می‌شوند. به عبارت دیگر، اساساً چیزی برای حذف وجود ندارد.

محافظ صفحه نمایش مایع
محافظ صفحه نمایش مایع پیشرفته ما از رقبا متمایز است زیرا کاملاً از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است و ضایعات پلاستیکی را کاهش می دهد. با پوشاندن صفحه نمایش شما در یک لایه نازک و محافظ مایع کار می کند که تبخیر شده و برای همیشه در شیشه جاسازی می شود. هیچ راهی برای جدا کردن محافظ صفحه نمایش Pela وجود ندارد، اما شما حتی متوجه وجود آن نخواهید شد زیرا مایع اساساً به طور کامل به صفحه نمایش جذب می شود.

چگونه حباب های هوا را از محافظ صفحه خارج کنیم
راهنمای گام به گام حذف محافظ صفحه
اگر محافظ پلاستیکی یا شیشه ای دارید، می توانید در صورت نیاز آن را جدا کنید. فقط توجه داشته باشید که برداشتن محافظ معمولاً آن را بی فایده می کند زیرا چسب را از بین می برد و چسبندگی آن را کاهش می دهد. با این حال، اگر یک نسخه پشتیبان آماده برای تعویض دارید، می‌توانید با استفاده از روش زیر محافظ را با دقت حذف کنید.

قاب گوشی خود را بردارید اولین قدم در این فرآیند، برداشتن قاب گوشی است. این تضمین می کند که به تمام لبه های محافظ صفحه دسترسی دارید تا بتوانید آن را به طور تمیز و یک تکه جدا کنید. راهنمای ما را در مورد نحوه جدا کردن قاب گوشی بخوانید تا مطمئن شوید که این مرحله را به درستی انجام داده اید.
با استفاده از یک جسم کوچک گوشه ها را بالا ببرید. کارت اعتباری یا خلال دندان را زیر محافظ صفحه در گوشه ها قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که از هر چیز تیز یا ساینده ای که می تواند صفحه یا لبه های تلفن شما را خراش دهد اجتناب کنید. محافظ را به آرامی به سمت بالا بکشید و در حین حرکت آن را بلند کنید. شما می‌خواهید مطمئن شوید که تمام محافظ را به یکباره بالا می‌آورید تا از هرگونه لبه‌های تیز یا تکه‌ای جلوگیری شود.
گوشی خود را تمیز کنید بدون محافظ صفحه، می‌توانید تمیز کردن عمیق خوبی انجام دهید و مطمئن شوید که تمام لکه‌ها و اثرانگشت روی صفحه را از بین می‌برید. از این فرصت برای تمیز کردن ترک ها، شکاف ها و پورت ها نیز استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید و از محلول های تمیز کننده ایمن استفاده کنید.
بازیافت زباله بسته به نوع موادی که برای محافظ صفحه شما استفاده شده است، ممکن است بتوانید آنها را بازیافت کنید تا به طور نامحدود در محل دفن زباله نماند. با بخش بهداشت محلی خود مشورت کنید تا ببینید کدام مواد را می توان بازیافت کرد.
محافظ صفحه مایع خود را از اینجا دریافت کنید
محافظ صفحه نمایش گوشی هوشمند

منبع: 

https://medium.com/@m.ghasemi9274/%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-lcd-%D9%88-oled-b9b983289c8d

  انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 98

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما